Brunchroom

18 juni 2016

Op 14 juni heeft Brunchroom haar deuren geopend op een mooie locatie die zich bevindt tussen de grenzen van het stadscentrum en het stadsdeel Oost. Hierdoor zitten ze midden in het woon- en werkgebied van hun primaire doelgroep. Brunchroom serveert gerechten die je nergens anders kunt krijgen, vanuit een menu dat ieder seizoen anders is. En ze hebben de leukste bediening van de stad – de gast zelf!

Brunchroom is door crowdfunding van vrienden, familie, collega’s en buurtbewoners mogelijk gemaakt. Binnen 7 weken hadden ze hun campagne succesvol afgerond.

Herken je dat?

‘s Avonds is er keuze genoeg om gezellig af te spreken en wat lekkers te eten, maar overdag is het een hele uitdaging om die leuke locatie te vinden waar je iets anders kunt eten dan het standaard broodje gerookte zalm.

Daar wil ik, Steven Jansen, verandering in brengen. In mijn Brunchroom ga ik je gerechten serveren die je bij de gemiddelde eetgelegenheden niet tegenkomt. Wat dacht je van een in avocado gegrild ei met gerookte zalm en chilivlokken? Versgebakken kardemomwafels met vijgen, bramen en bosbessen? Of toch liever de pompoen-kurkuma soep met gefrituurde salie en geroosterde amandelen? Bij Brunchroom koken we met de jaargetijden mee, waardoor er ieder seizoen weer nieuwe uitdagingen op je wachten.

Voor wie is Brunchroom?

Brunchroom gaat zich richten op mensen zoals jij en ik; mensen die de tijd willen nemen om te genieten van eerlijke gerechten die je nergens anders kunt krijgen. Buurtbewoners komen er gezellig samen, maar ook de ZZP-er en ondernemers uit de omgeving zullen Brunchroom al snel hun tweede thuis gaan noemen.

Uniek bedieningsmodel

We hebben de leukste bediening van Amsterdam – de gast zelf! Eén van de dingen die we anders willen doen is hoe we met onze gasten omgaan en hun eigen rol in die beleving. Omdat de interactieve keuken zich in het midden van het restaurant bevindt, zitten de gasten er omheen. Op tafel treffen zij een bestelformulier aan dat ze ingevuld en voorzien van naam inleveren bij de keuken, slechts een paar stappen verwijderd van hun tafel. We gaan direct aan de slag om al dat lekkers op tafel te krijgen en nodigen de gast uit om de bestelling op te halen wanneer alles klaar is. Bon appetit!

Op 14 juni heeft Brunchroom haar deuren geopend op een mooie locatie die zich bevindt tussen de grenzen van het stadscentrum en het stadsdeel Oost. Hierdoor zitten ze midden in het woon- en werkgebied van hun primaire doelgroep. Brunchroom serveert gerechten die je nergens anders kunt krijgen, vanuit een menu dat ieder seizoen anders is. En ze hebben de leukste bediening van de stad – de gast zelf!

Brunchroom is door crowdfunding van vrienden, familie, collega’s en buurtbewoners mogelijk gemaakt. Binnen 7 weken hadden ze hun campagne succesvol afgerond.

Herken je dat?

‘s Avonds is er keuze genoeg om gezellig af te spreken en wat lekkers te eten, maar overdag is het een hele uitdaging om die leuke locatie te vinden waar je iets anders kunt eten dan het standaard broodje gerookte zalm.

Daar wil ik, Steven Jansen, verandering in brengen. In mijn Brunchroom ga ik je gerechten serveren die je bij de gemiddelde eetgelegenheden niet tegenkomt. Wat dacht je van een in avocado gegrild ei met gerookte zalm en chilivlokken? Versgebakken kardemomwafels met vijgen, bramen en bosbessen? Of toch liever de pompoen-kurkuma soep met gefrituurde salie en geroosterde amandelen? Bij Brunchroom koken we met de jaargetijden mee, waardoor er ieder seizoen weer nieuwe uitdagingen op je wachten.

Voor wie is Brunchroom?

Brunchroom gaat zich richten op mensen zoals jij en ik; mensen die de tijd willen nemen om te genieten van eerlijke gerechten die je nergens anders kunt krijgen. Buurtbewoners komen er gezellig samen, maar ook de ZZP-er en ondernemers uit de omgeving zullen Brunchroom al snel hun tweede thuis gaan noemen.

Uniek bedieningsmodel

We hebben de leukste bediening van Amsterdam – de gast zelf! Eén van de dingen die we anders willen doen is hoe we met onze gasten omgaan en hun eigen rol in die beleving. Omdat de interactieve keuken zich in het midden van het restaurant bevindt, zitten de gasten er omheen. Op tafel treffen zij een bestelformulier aan dat ze ingevuld en voorzien van naam inleveren bij de keuken, slechts een paar stappen verwijderd van hun tafel. We gaan direct aan de slag om al dat lekkers op tafel te krijgen en nodigen de gast uit om de bestelling op te halen wanneer alles klaar is. Bon appetit!